lördag 6 mars 2010

Hej då Backe

Syns det hur stor den är?



















Det är lördag och just nu, i skrivande stund är klockan 21.37, vilket betyder sovdax för en trött Linnea. Frågan är bara; Kommer jag att kunna sova?!
Imorgon när jag vaknar är det dusch, frukost och Arlanda som gäller, för klockan 10.10 lyfter jag från svensk mark. Det betyder alltså att jag måste vara på Arlanda runt 09.30 för att vara i god tid om något oväntat skulle hända.

Imorse klockan halv 11 satte jag mig i bilen mot Sundsvall för att åka tåg ner till Stockholm. Lyckligtvis var det inga inställda tåg eller förseningar som krånglade:) Så precis som tänkt anlände jag till huvudstaden klockan 17.30, tog tunnelbanan till slussen och buss därifrån ut till Gustavsberg, där jag sitter nu. Även om det inte är så långt att gå mellan tåg - tunnelbana, tunnelbana - buss och buss - familjen Åhman/Gunneriusson, så kan jag lova att jag känner av min stora, tunga väska i både ben och rygg. Jag vet inte om jag sagt det, men jag valde iaf att köra på en stor ryggsäck i stället för en resväska på hjul. Jag tror att det blir bra!

Kram på er!

0 kommentarer:

Bloggintresserade